مرکز درمان بواسیر و هموروئید | بلاگ

مرکز درمان بواسیر و هموروئید

ساخت وبلاگ

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، "مورد" درختچه‎ای به ارتفاع یک تا سه متر با برگ‎های معطر و همیشه سبز که گل‎های آن به رنگ سفید است. نام علمی آن MYRTLE است و برای تقویت معده، رفع ورم روده، درمان اسهال و بواسیر مؤثر است. 

مرکز درمان بواسیر و هموروئید...
ما را در سایت مرکز درمان بواسیر و هموروئید دنبال می کنید

نویسنده : سهیل بازدید : 189 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 18:30

دستشویی رفتن آدابی دارد و دفعات آن بیان گر سلامت بدن است یبوست و اسهال را جدی بگیرید و با توجه به مطالب این بخش با توجه به رنگ مدفوع در رابطه با سلامتی خود بیشتر بدانید
دستشویی رفتن در روز چند بار باید باشد؟ آیا تا به حال کنجکاو بوده اید که بدانید چند بار اجابت مزاج در روز طبیعی محسوب می شود یا اینکه تغییر قوام و رنگ و بوی مدفوع نشانه چیست؟ متخصصان معتقدند هرگونه تغییر در اجابت مزاج می تواند نشان دهنده وجود یک بیماری یا اختلال خاص در بدن باشد، پس اگر می خواهید با انواع این تغییرات و دلایل آنها آشنا شوید با ما همراه شوید.
در طب سنتی تعدادی ورودی و خروجی برای بدن تعریف شده است. یک بدن سالم باید قادر باشد مواد مفید را از ورودی ها دریافت کرده و در خود حبس کند تا درنهایت آنها را به مصرف برساند، همچنین باید بتواند مواد مضر را از بدن بیرون بریزد.
به این فرآیند ها، احتباس (نگه داشتن مواد مفید) و استفراغ (دفع مواد مضر) گفته می شود. درواقع بالا آوردن مواد غذایی فقط یک نوع از استفراغات است و به هرگونه خروجی دیگر از بدن مثل مدفوع نیز استفراغ گفته می شود. جالب است بدانید دفع مدفوع همیشه با مقداری آب و مواد مفید بدن نیز همراه است یعنی فقط مواد مضر از آن دفع نمی شود.

مرکز درمان بواسیر و هموروئید...
ما را در سایت مرکز درمان بواسیر و هموروئید دنبال می کنید

نویسنده : سهیل بازدید : 166 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 18:29

میوه ها، سبزیجات و غلات را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. این کار مدفوع را نرم کرده و حجم آن را افزایش می دهد که همین قضیه می تواند به شما کمک کند که برای دفع مدفوع زور کمتری بزنید (زور زدن در هنگام دفع می تواند باعث بواسیر شود و یا آن را بدتر کند.) فیبر را به آرامی به رژیم غذاییتان اضافه کنید تا با مشکل گاز معده و روده مواجه نشوید.

مرکز درمان بواسیر و هموروئید...
ما را در سایت مرکز درمان بواسیر و هموروئید دنبال می کنید

نویسنده : سهیل بازدید : 146 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 18:29

بواسیر یا هموروئید یک رگ خونی متورم و ملتهب در رکتوم یا ناحیه مقعد است این در اثر افزایش فشار در ناحیه لگن و مقعد ایجاد می شود یبوست مزمن و اسهال مزمن از علل شایع بواسیر هستند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درمان خانگی بواسیرهموروئید یک رگ خونی متورم و ملتهب در رکتوم یا ناحیه مقعد است این در اثر افزایش فشار در ناحیه لگن و مقعد ایجاد می شود یبوست مزمن و اسهال مزمن از علل شایع بواسیر هستند زنان در مراحل بارداری به عنوان افرادی که اضافه وزن دارند نیز حساس می باشد.

مقاربت مقعد گاهی اوقات می تواند باعث هموروئید شده و زخم می تواند داخلی یا خارجی باشد هموروئیدهای داخلی در داخل رکتوم رخ می دهند اگر آنها به اندازه کافی بزرگ باشند و یا به اندازه کافی نزدیک به مقعد باشند آنها ممکن است در طول اجابت مزاج متورم شوند.

مرکز درمان بواسیر و هموروئید...
ما را در سایت مرکز درمان بواسیر و هموروئید دنبال می کنید

نویسنده : سهیل بازدید : 208 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 18:28

5/2 سانتي‌متر انتهايي كولون (روده بزرگ) كانال مقعدي ناميده مي‌شود. كانال مقعدي با شبكه‌اي از وريدهاي كوچك كه درست زير پوست هستند، پوشيده مي‌شود. فعاليت‌هاي معيني، از قبيل زور زدن براي بيرون راندن مدفوع (بخصوص موقع يبوست) يا نشستن طولاني مدت، ممكن است باعث بزرگي اين وريدها بشود.
اين وريدهاي بزرگ شده لايه‌هاي متورم بافتي را درست مي‌كند كه ما آنها را بواسير مي‌ناميم. مدفوع سخت ممكن است بواسير را بيشتر تحريك كرده و آنها رااز كانال مقعدي بيرون براند.

مرکز درمان بواسیر و هموروئید...
ما را در سایت مرکز درمان بواسیر و هموروئید دنبال می کنید

نویسنده : سهیل بازدید : 182 تاريخ : شنبه 1 دی 1397 ساعت: 18:27

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :